باشگاه فرهنگی- ورزشی سپیدرود رشت در پی درگذشت مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی و مربی اسبق باشگاه سپیدرود رشت پیام تسلیتی صادر کرد.

گیل خبر/ به نقل از صداوسیما؛ در این پیام تسلیت آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
« و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید »
ضایعه درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت محبوب فوتبال ایران و مربی اسبق باشگاه سپیدرود آنقدر بزرگ و شوک آور است که نمی توان با هیچ واژه ای آن را توصیف کرد و بتوان این فاجعه را تسکین داد.
بدون شک یاد و خاطره بازی های درخشان میناوند عزیز در جام جهانی و باشگاه های اروپایی و روحیه ورزشکاری و شوخ طبعی او تا همیشه در اذهان مردم ایران جاوادان خواهد ماند.
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت درگذشت مرحوم مهرداد میناوند را به همسر گرامی و سایر اعضای خانواده اش تسلیت می گوید و از خدای مهربان برای آن مرحوم آمرزش و رحمت، برای بازماندگان صبر آرزو می کند.
گفتنی است مهرداد میناوند که در ابتدای لیگ برتر فصل 97-98 در زمان سرمربیگری خداد عزیزی به عنوان مربی در تیم سپیدرود حضور داشت، ساعاتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code