تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم کشور برابر فولاد نوین خوزستان به یک پیروزی پرگل دست یافت.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ در جریان این دیدار  عصر چهارشنبه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان به پیروزی دست یافت تا دومین برد خانگی خود را در این دوره از رقابت ها جشن بگیرد.

این مسابقه ، از هفته ششم گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در یک هوای آفتابی ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت های مناسبی نیز برای گلزنی به دست آورد و حتی در چند مورد بازیکنان و کادرفنی این تیم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند تا اینکه در دقیقه ۴۰ این بازی، داور خطای بازیکن فولاد نوین خوزستان را پنالتی تشخیص داد و محمد طالبی بازیکن سپیدرود این ضربه را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

در نیمه دوم نیز سپیدرود همچنان بر بازی تسلط کاملی داشت و حملات زیادی را به روی دروازه تیم فولاد انجام داد تا اینکه در دقیقه ۸۳ حسام یعقوبی بازیکن این تیم توانست دومین گل سپیدرود را به ثمر برساند و در دقیقه ۸۹ نیز، سپیدرود برای دومین بار صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را، حامد حاجتی به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود سپیدرود خاتمه یابد. 

قضاوت این دیدار را ، میلاد کهزادی با کمک های فرشید ساعدی و سالار استادرحمانی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، محمدامین هزباوی از تیم فولاد نوین خوزستان ، هومن مسعودی و حامد حاجتی
از سپیدرود رشت و همچنین هادی تامینی یکی از مربیان سپیدرود از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب مصطفی زینعلی، حسین احمدلو ، اویس کردجهان، حسام یعقوبی، میثم میرپسندیده، پویا نزهتی (دقیقه ۶۵ حامد حاجتی)، میثم فردوسی، هومن مسعودی، محمد طالبی (دقیقه ۵۳ رضا عاشوری)، صادق صادقی و سیدعلی یحیی زاده (دقیقه ۸۰ معین تقوی) رو در روی فولاد نوین خوزستان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان با ترکیب محمدرضا گلی، محمدامین حزباوی (دقیقه ۷۱ بهزاد دودانگه)، سیدصالح انکاشه، سیدبهنام بازرگان، علیرضا شهرویی،فرید محمدیان، محمد جای مند، علی عادلی، مسعود صالحی، حامد عظیمی و داریوش بعثت رو در روی سپیدرود رشت قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم، تیم فوتبال سپیدرود رشت با ۹ امتیاز در مکان سوم تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان نیز با سه امتیاز در مکان یازدهم جدول ۱۴ تیمی این گروه قرار داشتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.