قرار بود سال «جهش تولید» باشد؛
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۱:۲۰ چاپ
قطعی برق هشت ساعته واحدهای تولیدی گیلان در زمان اوج کار!

گیل خبر/ سرویس استانی: شرکت توزیع برق گیلان طی اطلاعیه ای که در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده است، قطع برق اضطراری آن ها طی ساعات مختلف روز 30 دی را اعلام کرده است.

در این اطلاعیه قطع برق واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی،  حسن رود انزلی، کوچیچال فومن، خرفکل شفت، هفت دغنان صومعه سرا، جمال آباد لوشان، توستان لاهیجان، مجتمع نئوپان فومنات، شرکت چوکای رضوانشهر از ساعت 6 تا 14 روز 30 دی ماه اعلام شده است. در این ساعتی که قطعی برق اعلام شده بیشترین زمان کار واحدهای تولیدی صورت می گیرد. 

مشخص است که توزیع برق گیلان چنین دستوری را به دلیل درخواست مقامات مافوق کشوری (مدیریت شبکه برق کشور)  صادر کرده است و شاید خودشان نیز دوست نداشته اند که چنین تصمیم گیری داشته باشند، ولی سوال اینجا است که با تعطیلی واحدهای تولیدی ضرر و زیان هنگفت مدیران واحدهای تولیدی بر عهده چه کسانی است؟

در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است  و از سوی دیگر شاهد رکود اقتصادی هستیم و کرونا نیز بر کسب و کارهای اقتصادی آسیب زده است، تعطیلی واحدهای تولیدی چیزی جزء خسارت بر صاحبان سرمایه و در نهایت کارگران تحمیل نخواهد کرد. انتظار از مدیران استان گیلان این است که جلوی چنین تصمیم گیری های خسارت باری را بگیرند. بدون شک برای تامین سوخت نیروگاه ها باید راهکارهایی اتخاذ شود که مردم شاهد کمترین خسارت باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code