گیل خبر/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : اولویت اول خدمت گزاران شما در شرکت توزیع تامین برق پایدار برای مشترکین است.
محمد اسماعیل هنرمند عنوان کرد: براساس اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان و احتمال وزش باد گرم شدید در گیلان این شرکت آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: بیش از 90 اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداریهای احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
هنرمند با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش ناپایداریها افزود: باتوجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان از ابتدای سالجاری تا کنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه، به ترتیب بیش 280 مرحله طرح تاب آوری و حدود ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های توزیع برق باشیم.
وی درپایان یادآورشد: راحت ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می باشد.
گفتنی است در پی وقوع طوفان و وزش تند باد در هفته گذشته در سراسر استان به شبکه برق مناطقی از شهرهای رشت ، لنگرود، توتکابن ،کلاچای ، رودسر ، رحیم آباد، تالش ، کرگانرود ، اسالم ، املش ، فومن و سنگر خسارتی بالغ بر270 میلیون تومان وارد شد.که در عین حال با کار شبانه روزی اکیپهای عملیاتی در کوتاهترین مدت ممکن پایداری برق در مناطق یادشده تداوم یافت