بدنبال جابجایی و بازنشستگی روسای پیشین تامین اجتماعی در شعب رشت ، طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، روسای جدید این مجموعه ها معرفی گردیدند .

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بدنبال نائل گردیدن رئیس شعبه سه رشت به افتخار بازنشستگی و انتصاب رئیس پیشین شعبه دو رشت بعنوان مدیرکل ، با عنایت به نتایج آزمون علمی مدیران آینده و تایید کانون ارزیابی امور استانهای سازمان و انجام مصاحبه های تخصصی و طی فرایند اداری لازم ، با صدور احکام جداگانه ای از سوی علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، روسای جدید شعب تامین اجتماعی رشت منصوب شدند . 

براین اساس محمدرضا غلامدخت معاون بیمه ای شعبه سه رشت بعنوان رئیس شعبه دو رشت و سید محسن نعیمی رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار استان به سمت رئیس شعبه سه رشت منصوب گردیدند . 

در مراسم معارفه این دو رئیس شعبه جدید که با حکم سرپرستی فعالیت خود را آغاز نمودند مدیرکل استان با اشاره به اینکه همکاران لایق بسیاری برای تصدی در حوزه های مدیریتی داریم افزود : محدودیتهای ساختارو تشکیلات اجازه استفاده از تمام افراد توانمند در این بخش را نمیدهد .

وی با بیان اینکه شأنیت افراد والاتر از پست سازمانی آنهاست و ما از منظر نیروهای متعهد و متخصص و با شخصیت از غنای بسیاری در استان برخورداریم خاطر نشان ساخت تمامی سطوح کارشناسی دارای ارزش بوده و اصولاً این عملکرد کارکنان است که سبب تقویت مدیریت می گردد . 

علی حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : فرصت خدمت به مردم در هر سمت و پستی یک توفیق است که باید قدردان آن بود و اگر با تعهد و تدبر و صادقانه و نیت خیر مسیر این دوران خدمتی را سپری نمائیم حتماً مورد عنایت و مدد از سوی پروردگار قرار خواهیم گرفت . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان نمود : زمان سپری میگردد و فقط عملکرد و آثار کارهای ما باقی میماند لذا باید در فضایی صمیمانه و همسو برای خدمتگزاری گام برداریم .

دراین نشستها که بصورت جداگانه در دو شعبه دو و سه رشت برگزار گردید بر ضرورت همدلی و همراهی همه جانبه برای تحقق اهداف سازمانی تاکید گردید .

در این مراسم اصول و چارچوب های سازمانی و حقوق مخاطبان خط قرمز تیم مدیریتی و پرسنل معرفی گردیده و مشارکت ، توانایی ها و سرمایه های درونی کارکنان معیار اصلی سنجش آنها قلمداد گردید .  

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code