با سخنرانی سردار ایرانمنش؛
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۲۱:۴۳ چاپ
گزارش تصویری برگزاری اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی در رشت

گیل خبر/ مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی، خانواده های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با هدف تکریم مقام والای شهداء و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم سردار مهدی ایرانمنش با اشاره به نقش مقام شهید و شهادت و ایثار خانواده های شهدا مطالبی را بیان فرمودند، وی در بخش دیگری از سخنانش به تبعیت محض سردار دلها از مقام ولایت فقیه اشاره و گفتند شرط رسیدن به مقام کمال تهذیب نفس و ذوب شدن در ولایت است.
وی با اشاره به نقش مردمدار بودن شهید سپهبد سلیمانی در احترام به شهداء و خدمت کردن به پدران و مادران شهید تواضع مثال زدنی داشتند؛ اما در مقابل دشمنان ولایت بسیار قاطع بود و به معنای واقعی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.
رئیس دفتر فرمانده نیروی قدس در پایان این جلسه معنوی به نقش اثرگذار و مخلصانه شهید ابومهدی المهندس به خدمات این شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس و نقش فرماندهی ایشان در إخراج داعش توسط حشد الشعبی از کشور عراق نقش بسزایی داشت.
در بخش دیگری از این مراسم گروه منادیان بصیرت با سرودی زیبا و مرثیه اى به مناسبت ایام فاطمیه در مدح حضرت صدیقه طاهره فاطمة الزهراء سلام الله علیها به ارائه برنامه پرداختند.
حجة الاسلام محمد مدنى حفظه الله ضمن خیر مقدم به میهمان ویژه مراسم سردار ایرانمنش در مدح سردار دلها و ابومهدی المهندس اشعاری زیبا را بیان فرمودند.
در بخش پایانی مراسم به رسم تکریم از برخی خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و خانواده های مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.
این مراسم باشکوه با همت هیات اعضاء و جوانان هیات محبین الحسین (ع) شهرستان رشت برگزار شد.

عکس: مطهره احمدی