سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد:
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۰۸:۳۸ چاپ

یکی از اولویت های مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با توجه به نیاز بیمه شدگان استان افزایش تخت های بستری بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از 200 تخت به 300 تخت بستری است.


گیل خبر/ دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در جمع اعضای خانه کارگر تشکیلات استان گیلان اظهار داشت: با توجه به نیاز بیمه شدگان تامین اجتماعی و وجود تنها یک بیمارستان در استان یکی از اولویتهای مهم مدیریت تامین اجتماعی استان توسعه تخت های بستری بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از 200 تخت به 300 تخت بستری است .

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه نگاه جامعه کارگری در درمان به خدمات سازمان است افزود: افزایش تعداد پزشکان متخصص و توسعه تجهیزات پزشکی از برنامه های مهم مدیریت درمان استان گیلان خواهد بود.
دکترقنبرپور از تشکیل کارگروه ارزیابی طی دوماه مدیریت خویش در مدیریت درمان استان گفت و اظهار داشت این کارگروه طی ارزیابی هایی که بعمل آوردند مشکلات درمانی استان را شناسایی و برای رفع هریک از مشکلات یک برنامه مدون با اولویت نیازهای بیمه شدگان استان تدوین نمودند.
همچنین در این جلسه سرپرست مدیریت درمان استان در پاسخ به سوال برخی از اعضای خانه کارگر تشکیلات گیلان در خصوص کوتاه شدن زمان پرداخت خسارت متفرقه در دفتر اسناد پزشکی اظهار داشت: برای اینکه پرداخت خسارت متفرقه به حداقل زمان ممکن برسد تعداد همکاران رسیدگی کننده به پرونده ها افزایش داده شده است و طبق برنامه تنظیمی مقرر است تا پایان سال پرداخت خسارت متفرقه به روز گردد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code