مرحبا

گیل خبر/ فریبرز سعیدی کیا  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان طی نشست های جداگانه ای با حسن محمد یاری نماینده مردم شهرستانهای تالش ، ماسال و رضوانشهر و همچنین غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان به گفتگو پرداخت .

 گیل خبر/ حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستانهای تالش ، ماسال و رضوانشهردر مجلس شورای اسلامی گفت : صنایع کوچک و متوسط، محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می شوند که با رونق بخشی فعالیت های این صنایع، می توان پویایی جامعه را شاهد بود.

با رونق صنایع کوچک می توان پویایی جامعه را شاهد بود

 

وی بیان داشت: کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط، دارای اهمیت فراوان بوده و می توان با کوچکترین ایده ای و با راه اندازی هر واحد تولیدی کوچک، بدنبال کارآفرینی باشیم.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور جناب آقای محمدیاری نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای تالش ، ماسال و رضوانشهردر مجلس شورای اسلامیخاطرنشان کرد: تعامل و همکاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با هم و در جهت رونق تولید، فروش و کمک به بازاریابی، می تواند در افزایش تولید و اشتغال، نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: صنایع کوچک و متوسط به واسطه اینکه حجم بالایی از صنایع استان را در بر دارند، محرک اصلی رشد اقتصادی کشور و استان گیلان محسوب می شوند.

حمایت و توسعه صنایع کوچک باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد

 

 

غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار جداگانه با مدیرعامل شهرکهای صنعتی گفت : تغییر سریع و گسترده فناوری تولید در دهه‌های اخیر، لزوم همسویی با نیاز بازارهای مصرف و فاصله‌گرفتن از تولید انبوه در صنایع بزرگ و گرایش به سمت تولیدِ انعطاف‌پذیر، از لازمه های بنیادین برای راه اندازی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

وی خاطر نشان کرد: صنایع کوچک و متوسط در راستای تعامل با صنایع بزرگ و مادر و در قالب یک زنجیره تولید مکمل نیازهای صنعتی کشور هستند و از آنجا که بهره‌وری در صنایع کوچک بیشتر از صنایع متوسط و در صنایع متوسط نیز بیشتر از صنایع بزرگ است، بنابراین حمایت و توسعه آنها باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور جناب آقای مرحبا نماینده محترم مردم شریف شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامیبا اشاره بر لزوم حمایت و توسعه صنایع کوچک، بر تکمیل زیرساختها برای استقرار صنایع کوچک و متوسط تأکید کرد و گفت: حمایت از تشکیل خوشه های صنعتی، مشارکت و همراهی در راه اندازی واحدهای راکد صنعتی، حمایت از صادرات با تشکیل کنسرسیوم های تخصصی تجاری و صادراتی و راه اندازی فن بازارهای منطقه ای، از راهکارهای حمایت گسترده از صنایع کوچک و متوسط است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خاطر نشان کرد: در سال های اخیر افزایش آگاهی مصرف کنندگان و تغییرات مستمر سلایق و خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان، موجب تغییرات مستمر در ساختار تولید شده و از آنجا که صنایع بزرگ به دلایل ساختاری، انعطاف لازم در جوابگویی به نیاز تنوعی بازار مصرف را ندارند، زمینه رشد صنایع کوچک بیش از پیش فراهم شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code