گیل خبر/ به نقل از خبر راست، چندی پیش بود که در حاشیه اتفاقات به وجود آمده در خصوص انتخابات هیئت کونگ‌فوی استان گیلان، سید علی آقازاده و محمدرضا احمدی سنگری دو نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای سرگشاده اعتراض خود را نسبت به دخالت سیاست در ورزش گیلان و انتخاب روسای هیئت‌های ورزشی عنوان کردند.

مخاطب این نامه که شخص مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بود سبب شد تا این مطالبه عمومی ایجاد شود تا از رفتارهای این‌چنینی و دخالت‌های سیاسی در خصوص هیئت‌های ورزشی جلوگیری به عمل بیاید.

حال اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک نماینده غرب گیلان در روند انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان گیلان دخالت‌های کاملاً عیان و مستقیم دارد و قصد دارد تا یکی از لیدرهای انتخاباتی خود را در این سمت قرار دهد! آن‌هم در شرایطی که این فرد در شغلی دولتی توسط همین نماینده به‌تازگی قرار داده شده است.

در چنین شرایطی باید منتظر ماند و دید واکنش دو نماینده رشت به این دهن‌کجی نماینده غرب گیلان به نامه آنان جهت جلوگیری از دخالت سیاسیون در ورزش چه خواهد بود و آیا به تماشای دخالت‌های این نماینده برای روی کار آمدن لیدر انتخاباتی وی خواهند نشست یا از این اتفاقات نامیمون در ورزش گیلان جلوگیری خواهند کرد؟!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code