با ابلاغ رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت منصوب شد.

گیل خبر/ به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی حکمی از سوی سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان، سهیل نخست لطفی بعنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت منصوب شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در آئین معارفه سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت با تأکید بر نظم و انضباط مالی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق در حوزه مالی و مشخص نمودن اولویت ها، مسائل باید مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت صحیح مسائل مالی مورد انتظار است افزود: فرایندهای اصلی شرکت، با توجه به شرایط اقتصادی باید مدیریت شود و خرید اقلام ضروری در اولویت قرار گیرد و نظم و انضباط مالی در قالب یک پروتکل رعایت شود که در همه ارکان شرکت تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر وفاق و همدلی کارکنان اظهار داشت: از پیشنهادات سازنده همکاران باید استفاده کرد و ارتباط موثر با امور تابعه شرکت بعنوان موتور محرکه آبفای گیلان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده محمود فیروزی معاون مالی و پشتیبانی سابق این شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل شد ، سهیل نخست لطفی را بعنوان سرپرست این معاونت معرفی نمود.

گفتنی است سهیل نخست لطفی پیش از این بعنوان مدیر دفتر حسابرسی و نظارت مالی، معاون خدمات مشترکین و درآمد، مدیر امور مالی شرکت خدمت می نمود.  

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code