مصلحی: در خصوص شهادت شهید فخری زاده عامل ترور وابسته به اسرائیل عملیات ترور را طراحی می‌کند و ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج می‌شود. ترور شهید فخری زاده برخی فقط نقاط ضعف موضوع را دیدند اما باید ببینیم که چرا دشمن به دنبال ترور فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها است و این دلیلی جز قدرتمندی انقلاب اسلامی ندارد.

گیل خبر/ وزیر سابق اطلاعات می گوید: عامل وابسته به رژیم صهیونسیتی ترور شهید فخری زاده ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج شده بود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی سلمان فارسی اندیشه اظهار کرد: در خصوص شهادت شهید فخری زاده عامل ترور وابسته به رژیم صهیونیستی عملیات ترور را طراحی می‌کند و ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: در خصوص ترور شهید فخری زاده برخی فقط نقاط ضعف موضوع را دیدند اما باید ببینیم که چرا دشمن به دنبال ترور فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها است و این دلیلی جز قدرتمندی انقلاب اسلامی ندارد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در شخصیت‌های انقلاب با قرار دادن افراد نفوذی و جاسوس بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ بنده به عنوان وزیر اطلاعات به سراغ شخصیت‌های انقلابی رفتم که به رغم محرز شدن حمایت آمریکا از فتنه و فرد مورد نظر سکوت کرده بودند و با سند و مدرک برایشان دخالت آمریکا در فتنه را شرح می‌دادم که وابستگی‌هایی مستند از سوی آن‌ها به ایالات متحده و دشمنان وجود داشت.

مصلحی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن بر روی شخصیت‌های اصلی نظام ادامه داد: آیت الله منتظری شخصی بود که پیش از انقلاب بیشترین زندان و شکنجه را دیده بود و پس از انقلاب تا جایگاه قائم مقام امام (ره) بالا رفته بود اما شخصی به نام سید مهدی هاشمی را در کنار او قرار دادند.

وی اضافه کرد: تیم مهدی هاشمی که عوامل و زیرمجموعه CIA آمریکا هستند هنوز در داخل و خارج کشور علیه انقلاب فعالیت می‌کنند و با قرار دادن این فرد در کنار وی، قائم مقام امام در مقابل امام قرار گرفت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code