«خطر بزرگ امروز، تقاطع اصحاب قدرت و ثروت است. در سال‌های اخیر، این دو جریان همدیگر را به خوبی پیدا کرده‌اند. اکبر طبری فقط یک نمونه از آن است». 
عزت‌الله ضرغامی به آملی‌لاریجانی حمله کرد.

گیل خبر/ به گزارش شرق؛ او به‌تازگی در گفت‌وگو با مهدی نصیری، مدیرمسئول و سردبیر سابق کیهان، درباره ماجرای حمایت آملی‌لاریجانی از اکبر طبری، معاون اجرائی سابق قوه قضائیه که در دادگاه به جرم رشوه‌گیری به 31 سال حبس محکوم شد، گفته است: «وقتی آقای آملی با همه وجود از آقای طبری حمایت می‌کند، به‌طوری‌که وقتی اولین بحث‌ها درمورد آقای طبری پیش می‌آید، خود ایشان، به نام دفتر ایشان اطلاعیه صادر می‌شود و تمام‌قد ایشان را بری می‌کنند از هر‌چه که به ایشان بخواهند تهمت بزنند. به نظر من آن نامه یک سند تاریخی است برای اثبات اصحاب قدرت و ثروت؛ سند تاریخی است».

ضرغامی درباره رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «چطور می‌شود آدمی رئیس قوه باشد، الان هم چنین جایگاهی داشته باشد، به فردی اتهاماتی وارد شده، بگذارید بررسی شود. اما وقتی تمام‌قد شما هم دفاع کردید و هم گفتید همه را بررسی کردیم و هیچ اشکالی به این وارد نیست، بقیه هم بی‌خود می‌گویند و به آنها بد‌و‌بیراه بگویید! و دو روز بعد که معلوم شد پس نشان می‌دهد آن صحابه قدرت و ثروت خوب خودشان را بستند!». ضرغامی گفت: «این الان در کشور هست، فقط آقای طبری نیست!». رئیس سابق صداوسیما گفت: «خطر بزرگ امروز، تقاطع اصحاب قدرت و ثروت است. در سال‌های اخیر، این دو جریان همدیگر را به خوبی پیدا کرده‌اند. اکبر طبری فقط یک نمونه از آن است».