انتقاد شدید رئیس کل دادگستری گیلان از تاخیر در راه اندازی خط تولید کارخانه پوشش؛
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۵:۵۳ چاپ

رییس کل دادگستری گیلان: دستگاه قضا با کسانی که در راه اندازی خط تولید کارخانه پوشش کوتاهی کردند برخورد می کند.

گیل خبر/ به نقل از صداوسیما؛ رییس کل دادگستری گیلان در دیدار با مسئولان شرکت آتیه دماوند ضمن انتقاد شدید از کوتاهی آنها در راه اندازی خط تولید کارخانه پوشش رشت گفت : چرا به قولی که دادید عمل نکردید، مگر خودتان نگفتید که در مدت یک ماه برای از سرگیری تولید، کار را شروع می کنیم پس چه شد؟ این کار شما جرم است.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی افزود: قرار بود شما در این مدت یک سوله بسازید و دستگاه های نو که سال ها در فضای باز و در شرایط بد نگهداری می شود را راه اندازی و وارد چرخه تولید کنید، پس چرا کوتاهی کردید و هیچ اقدامی نکردید.

وی در پاسخ به توضیحات مدیرعامل شرکت آتیه دماوند مبنی بر اینکه نمی توان در مدت یک ماه یک سوله بزرگ ساخت و قولی هم که داده شد کارشناسی نبود گفت: ما اجباری نداشتیم خودتان زمانش را تعیین کردید، در ضمن چگونه نمی توانید در عرض یک ماه یک سوله بسازید، پس چطور آقای برخوردار موسس کارخانه پوشش کارخانه به این بزرگی و عظمتی را با وسعت ۸۵ هکتار آنهم با همه تجهیزاتش در مدت ۳ سال ساخت و تولید را شروع کرد، واقعا اینکار نشدنی است یا که نمی خواهید انجام دهید.

رییس کل دادگستری گیلان همچنین با اشاره به اینکه نباید کاری کنیم که مردم به ما بی اعتماد شوند گفت: بی اعتماد کردن مردم بزرگترین آسیب است و مردم باید امیدوار باشند و بدانند که اقدام عملی و فعالیت هایی موثری در این زمینه درحال انجام است.

عباسعلی ارجمندی مدیرعامل شرکت آتیه دماوند هم در این دیدار مشکلات مالکیت زمین، کامل نبودن خط تولید و دریافت تسهیلات با استفاده از اعتبارات استانی را پیش کشید که رییس کل دادگستری آنها را نپذیرفت.

مهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان هم با اشاره به اینکه دستگاه قضا از تولید و سرمایه گذار حمایت می کند گفت: شما باید از همین هفته کار را شروع کنید و ماهم هر هفته از روند کار بازدید خواهیم کرد.

در پایان این نشست، رییس کل دادگستری گیلان از معاونت خبر صدا و سیمای مرکز گیلان بدر خصوص تهیه و پخش این گزارش قدردانی کرد و خواستار پیگیری جدی استانی برای از سرگیری تولید در کارخانه پوشش رشت شد.