بالاخره یک خیابان به نام شجریان شد

بالاخره با فراز و نشیب های فراوان نام استاد محمدرضا شجریان جای نام خیابان فلامک را در شهرک غرب گرفت.


گیل خبر/ حق شناس، عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در دوره پنجم توامان با پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر همواره بر نامگذاری مشاهیر و نام آوران عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین اهتمام داشته است. و در این راستا از حمایت و همراهی اکثریت قاطع اعضاء شورای اسلامی شهر تهران برخوردار بوده است.

در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شورای اسلامی شهر تهران در اقدامی ماندگار در کنار شاعران و هنرمندانی دیگر ازاین مرز و بوم معبری را به نام خسرو آواز ایران استاد محمدرضا شجریان که آوای ربنا ى او بیش از ۴دهه در هنگام افطار معنوی ترین خاطرات مشترک ایرانیان آزاده و حق جو را رقم زده است ، در منطقه ۲شهرداری نامگذاری نمود.

در آن برهه ریاست محترم شورا به دلایلی اجرای این مصوبه را مراعا نگه داشته تا در ۱۹مهر ماه سال ۹۹ و بعد از درگذشت سوگمندانه این هنرمند پرآوازه ، آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی ریٔیس محترم شورا الزام اجرای مصوبه فروردین ماه سال ۱۳۹۸ را به شهردار محترم ابلاغ نمودند

از آن تاریخ تا امروز بیش از ۲ ماه و اندی می گذرد و از تذکر اینجانب به شهردارى برای اجرای این مصوبه نیز ۱۵ روز گذشته است. با توجه به پیگیریهای مکرر ریٔیس و اعضا شورا و کمیسیون این مصوبه در آستانه شب یلدا به مرحله اجرا رسید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code