فرمانده انتظامی رودبار گفت: در بازرسی از ۶ دستگاه کامیون ۷۷۲۳ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان کشف شد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سرهنگ حمیدرضا فیضی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۶ دستگاه کامیون که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این کامیون‌ها، ۷۷۲۳ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

وی با بیان اینکه برابر دستور قضایی رانندگان خودروهای مورد نظر به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ فیضی گفت: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.