فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۴۱ قمارباز در یک کافه باغ در این شهرستان خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی داخل کافه باغ خود واقع در شهر رودسر اقدام به برپایی مکان قماربازی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مکان‌ اعلامی اعزام و ۴۱ نفر را حین قماربازی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کافه باغ ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وجه نقد، یک دستگاه کارتخوان برای انتقال وجه حاصل از بازی قمار، ۱۵ دست آلات و ادوات قمار، ۹ گرم شیشه، چهار گرم هروئین، یک قبضه اسلحه شکاری و ۶ عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، تصریح کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.