انتقاد اصولگرایان از فیلم جدید کارگردان «ماجرای نیمروز»/ مهدویان از گذشته اش جدا شده!

در حالی که فیلمبر‌داری فیلم کمدی «شیشلیک» محمدحسین مهدویان با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی و جمشید هاشم‌پور تازگی به پایان رسیده و هنوز برای دریافت پروانه نمایش هم ارائه داده نشده، یک روزنامه‌نگار و یک رسانه اصولگرا به تندی از این فیلم انتقاد کردند.


گیل خبر/ به نقل از سینما دیلی: در حالی که فیلمبر‌داری فیلم کمدی «شیشلیک» محمدحسین مهدویان با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی و جمشید هاشم‌پور تازگی به پایان رسیده و هنوز برای دریافت پروانه نمایش هم ارائه داده نشده، یک روزنامه‌نگار و یک رسانه اصولگرا به تندی از این فیلم انتقاد کردند.



سایت مشرق در بخشی از گزارشش در انتقاد از فیلم مهدویان نوشته:« مهدویان برای جداشدن از گذشته‌اش شیشلیک را ساخت، محصولی که دیدگاهی کاملا معارض با اهداف همان سامانه‌های فرهنگی دارد که پیش از این مهدویان با آن‌ها همکاری داشت. اظهارات مهدویان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر سال گذشته بر این مسئله صحه می‌گذارد سازندگان ادعا دارند که این فیلم هجو دولت فعلی است، اما مگر می‌شود باور کرد، محمد حسین مهدویان اگر برای هجو دولت قرار بود فیلم بسازد ساخت مستند دکتر حسن روحانی را در انتخابات 1396 برعهده نمی‌گرفت.»

سعید الهی منتقد و خبرنگار اصولگرا هم در انتقاد از فیلم مهدویان نوشته:«نگارش برخی واژه ها شرمنده ام؛ اما خبرهایی از فیلم «شیشلیک» محمدحسین مهدویان شنیده ام که در شوک ام! ...امید که جای اصلاح داشته باشد همین!»

باید دید این واکنش‌ها در آستانه جشنواره فجر چه سرنوشتی برای فیلم مهدویان رقم می‌زند.در حالی که «درخت گردو» ساخته قبلی او هم در جشنواره فجر مورد انتقاد رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code