بازگشت میثم فردوسی و حامد حاجتی به سپیدرود

حامد حاجتی و میثم فردوسی هم به تیم لیگ دویی سپیدرود پیوستند.

گیل خبر/ به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، میثم فردوسی و  هافبک وسط خلاق سپیدرود با عقد قراردادی برای هشتمین سال متوالی در سپیدرود حضور خواهد داشت.

 فردوسی متولد بهمن ماه ۱۳۶۸ و زاده ی سنگر یکی از توابع شهرستان رشت است و در نیم فصل گذشته از سپیدرود جدا شده بود در تیم مس کرمان حضور داشت.

تیم های نوجوانان فجر گیلان، جوانان دخانیات، امید داماش گیلان، پاس رشت و شهرداری لنگرود تیم هایی است که پیش از سپیدرود فردوسی در آنها عضویت داشت.

این هافبک خلاق بیش از ۷ سال است که به عضویت سپیدرود درآمده و با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و لیگ برتر صعود کرده است و یکی از بازیکنان تاثیرگذار و گلزن چند فصل اخیر این تیم بوده است.

فردوسی با بیش از ۷ سال سابقه عضویت در سپیدرود باتجربه ترین بازیکن این فصل قرمزهای رشت خواهد بود.

حامد حاجتی هافبک راست اسبق سپیدرود و فصل گذشته دخانیات گیلان با عقد قرارداری یک ساله به ارتش سرخ گیلان پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، حاجتی که سابقه بازی در تیم های دخانیات گیلان، بانک ملی تهران، صبای قم، پگاه گیلان، تربیت یزد، نساجی مازندران، گلگهر سیرجان و راهیان کرمانشاه را نیز دارد، در سال های ۹۴ تا ۹۶ عضو تیم سپیدرود بود و با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و برتر صعود کرد.

این هافبک رشتی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول را در کارنامه دارد، زننده گل طلایی مسابقه فینال گونه سپیدرود با بادران بود که منجر به صعود سپیدرود به لیگ دسته اول شده بود.

حاجتی تاکنون در تیم های مختلف زیر نظر مربیانی همچون: فرهاد کاظمی، محمدحسین ضیایی، یحیی گل محمدی، هادی برگی زر، علی حنطه، علی نظرمحمدی و فرشاد پیوس کار کرده است و در سال های حضورش در راهیان کرمانشاه بازوبند کاپیتانی این تیم را در دست داشته است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code