نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بدخواهان ایران بدانند با حذف یک دانشمند در دکترین دفاعی و چرخه دفاعی کشور ما تغییری ایجاد نخواهد شد.

گیل خبر/ به نقل از  ایلنا، در جلسه صحن علنی مجلس امروز (یکشنبه ۲۳ آذر) مجلس شورای اسلامی، احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی در نطق میان دستور خود طی سخنانی در واکنش به اظهارات ناطق پیش از خود، گفت: این حرف که اکنون گفته می‌شود آذربایجان تکه‌ای از جان ما است و از ما جدا شده اما اکنون می‌بینیم که دیگران این اظهارات را تکرار می‌کنند در حالی که هیچ حقی برای بیان این حرف‌ها ندارد. من به عنوان یک گیله‌مرد آذری اعلام می‌کنم که آذری زبان‌ها پای کشور و انقلاب ایستاده‌اند و هزاران شهید در راه دفاع ایران عزیز تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به ترور دانشمند شهید دکتر فخری زاده، ادامه داد: بدخواهان ایران بدانند با حذف یک دانشمند در دکترین دفاعی و چرخه دفاعی کشور ما تغییری ایجاد نخواهد شد.

دنیامالی در ادامه اظهار داشت: همکاران عزیز توجه داشته باشید که با گذشت این چند ماه از آغاز به کار مجلس اکنون چشمان مردم نظاره‌گر است که آیا مجلس متناسب با مطالبات رهبری و مردم تغییر مسیر داده است یا خیر، مجلسی که باید ساختار اداری و مدیریتی کشور را به ریل اصلی نظام بازگرداند و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نظارتی و تقنینی خود در این بحث نقش آفرینی کند.

وی افزود: سفره هایی که هرروز کوچکتر شده نشانه‌ای بر این است که باید هرچه زودتر به مسائلی همچون بهبود کسب‌و‌کار و اشتغال‌آفرینی بی‌اندیشیم. توجه داشته باشید که با این رشد منفی اقتصادی و با توجه به محدودیت‌های متنوع و تحریم‌های موجود پرداختن صرف به بسته‌های حمایتی دستاوردی جز تعمیق انتظارات جامعه نخواهد داشت. وقتی نقدینگی سرگردان در فضایی غیر از تولید جولان می‌دهد هر روز شاهد ماجراجویی و التهاب در بازار مسکن، ارز، طلا، سکه، قاچاق، نهاده‌های دامی و بورس خواهیم و در مقابل باید به تماشای کاهش قدرت پول ملی و تحلیل رفتن اقتصاد بنشینیم.

نماینده بندرانزلی درخصوص راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی، ابراز داشت: استمرار تحریم‌های ظالمانه از سوی نظام سرمایه‌سالار نباید با ایجاد امیدهای کاذب توسط برخی، برج باورها و اعتماد عمومی را نشانه گیرد. تنها با مدیریت جهادی است که می‌توان صفحه‌ای از امید را در عرصه‌های ملی گشود و این تنها با مدیریت جهادی و بهره‌گیری از نیروهای انقلابی و جوانان نخبه در دستگاه‌های متولی تولید و اشتغال است که می‌توان شاهد رنگین‌کمانی از آسیب‌های اجتماعی نبود و گل واژه های لبخند رضایت را بر چهره مردم این سرزمین نشاند.