ویدیویی در شبکه های مجازی ایلام در حال انتشار است که نشان می دهد نوزاد ۲ ماهه آبدانانی پس از اعلام فوت و انتقال به غسالخانه، دوباره جان می گیرد و زنده می شود.

گیل خبر/ بر اساس اعلام کانال های خبری شهرستان آبدانان، نوزاد ۲ ماهه آبدانانی با نارسایی مادرزادی در بیمارستان امام خمینی ایلام( ره) تحت مراقبت بوده است که شب گذشته حال نوزاد وخیم گزارش و گواهی فوت وی صادر می شود.

اما هنگامی که والدین فرزند خود را برای تدفین به آبدانان با فاصله حدود ۱۸۰ کیلومتر از ایلام، انتقال می‌دهند مسوول‌ غسالخانه آبدانان متوجه تپش قلب نوزاد می‌شود.

 به نقل از رکنا، مرتضی بیگی، مسئول غسالخانه شهرستان آبدانان استان ایلام گفت: طبق معمول هر روز ، برای غسل جسد به غسالخانه رفتم و با نوزادی ۲ ماهه روبرو شدم. هنگام غسل دادن و انجام کارهای تدفین متوجه ضربان نوزاد شدم.

 

وی ادامه داد: با توجه به آموزش هایی که قبلاً در هلال احمر دیدم، نوزاد را احیا کردم و بعد با کمک اورژانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در حال حاضر تنفس نوزاد برگشته است.

نوزاد آبدانانی در کماست
نوزاد ۲ ماهه‌ای که هنگام غسل در غسالخانه آبدانان، پس از بروز علائم حیاتی و با هوشیاری و اقدام به موقع غسال، زنده شده و به بیمارستان منتقل می‌شود، هم اکنون در کماست.

 

 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code