از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری؛
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۴:۱۱ چاپ

برای اولین بار در شهر رشت از سوی سازمان فاوا شهرداری رشت و اپراتورهای تلفن همراه، دکل های تجمیعی زیباسازی شده نصب می شود.

گیل خبر/ هانی عسگری رییس  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با اعلام این خبر ابراز داشت:  قرارداد واگذاری ۹ نقطه تجمیعی با شرکت ایرانسل پس از طی مراحل قانونی و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر رشت منعقد و قرارداد سایت های شرکت مخابرات گیلان نیز پس از گذشت بیش از یک دهه تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: در این قرارداد ۲ سایت جدید نیز در خیابان های ۱۷۶ و ۱۷۹ گلسار به منظور بهبود پوشش آنتن دهی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت خاطرنشان کرد:  با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری رشت در قبال توجه به حفظ منظر شهری برای اولین بار در شهر رشت نسبت به نصب دکل های زیباسازی شده از سوی سازمان فاوا و اپراتورهای تلفن همراه اقدام میگردد. علاوه بر این طرح هایی نیز با کمک سازمان سیما و منظر شهری برای زیباسازی سایت های موجود در نظر گرفته شده است. لذا شهروندان محترم در راستای همکاری با شهرداری به منظور اجرای طرح ساماندهی و تجمیع دکل های مخابراتی، قبل از هرگونه عقد قرارداد با اپراتورهای تلفن همراه جهت نصب دکل های مخابراتی، جهت طی فرآیندهای قانونی و صدور مجوز می توانند به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مراجعه تا از بروز مشکلات قانونی آتی جلوگیری نمایند.

عسگری در پایان گفت: شهرداری رشت نقطه ضعف اپراتورهای تلفن همراه را عدم توجه به ارائه آموزش های شهروندی، به منظور حل و فصل مشکل ممانعت های مردمی در نصب سایت های مخابراتی دانسته و در این خصوص لازم است شرکت های مذکور تلاش های بیشتر و مؤثری داشته باشند.شهرداری نیز در این راستا آمادگی همکاری کامل را دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code