معاون استاندار گیلان:
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۷:۴۴ چاپ

معاون اقتصادی استاندار گیلان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است که با هرگونه تخلف و سودجویی عده‌ای که قصد ایجاد اخلال در بازار مرغ را دارند برخورد کند.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، آرش فرزام‌صفت عصر امروز در حاشیه بازدید از یکی از کشتارگاه‌های مرغ استان گیلان با اشاره به کاهش تولید مرغ طی ماه‌های اخیر در کشور اظهار داشت: با توجه به آنکه گیلان یکی از قطب‌های تولید مرغ در کشور است لذا باید نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری در عرضه این محصول داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با انتقاد از کمبود مرغ در بازار مصرفی مردم خاطرنشان کرد: حق مردم است که به سهولت و به اندازه به محصول مرغ دسترسی داشته باشند و شایسته استان گیلان نیست که در تولید و عرضه محصولی که خود را قطب آن معرفی می‌کند مشکل داشته باشد.

فرزام‌صفت تفاوت یک کامیون مرغ در گیلان و تهران را 100 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: سعی ما این بوده که قیمت مصوب مرغ در گیلان رعایت شود از طرفی بخشی از مرغ تولیدی ما به تهران رفته تا کمبودها جبران شود اما وجود مشکل در دسترسی مردم استان به این محصول پذیرفتنی نیست.

وی افزایش قیمت مرغ را از لحاظ اقتصادی منطقی دانست بیان کرد: اگرچه این افزایش قیمت منطقی است اما کمبود مرغ در بازار به هیچ عنوان پذیرفته نیست لذا مسئولان باید تمامی موانع و مشکلات در شبکه تولید تا توزیع مرغ در استان گیلان را هر چه سریع‌تر برطرف کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان از جهاد کشاورزی استان و سازمان صمت خواست که بر روند تولید تا توزیع مرغ در این استان نظارت داشته باشند و گفت: سازمان صمت موظف است که با هرگونه تخلف و سودجویی عده‌ای که قصد ایجاد اخلال در بازار مرغ را دارند برخورد کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code