دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در دیدار با محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت از برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ساخت بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی ، افزایش ده تخت NICU نوزادان و راه اندازی بخش تروما و حوادث در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت است.

گیل خبر/ سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در این دیدار به برنامه های توسعه ای خدمات الکترونیک درسازمان اشاره نمود و اظهار داشت طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی با تشویق و ترغیب پزشکان با سرعت در حال اجراست . ایشان به مزایای این طرح اشاره نمود و افزود که با اجرای این طرح ، پرونده سلامت الکترونیک برای بیماران تشکیل می شود که در ارتقاء سلامت جامعه نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

شایان ذکر است که در این دیدار محمدیاری نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی خدمات درمانی ارائه شده در سازمان تامین اجتماعی را خوب ارزیابی نمود و اظهار داشت ارتقاء سلامت مردم و بیمه شدگان از مطالبات مهم جامعه است که باید تمام دستگاههای خدمتگزار نهایت سعی و تلاش خویش را در مسیر رشد و توسعه درمان بکارگیرند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code