رئیس پلیس راهور گیلان:
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۰۹:۰۸ چاپ

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرهای رودبار و رشت از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

گیل خبر/ به نقل از مهر؛ سرهنگ امیر طالبی با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی جدید در کشور و استان گیلان، اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار از امروز تعطیل است.

رئیس پلیس راهور استان گیلان ادامه داد: این وضعیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان دریافت نوبتی دهی اینترنتی برای تعویض پلاک، گفت: برای افرادی که دارای نوبت اینترنتی هستند پیام‌های لغو مراجعه به این مراکز در شهرهای رشت و رودبار ارسال خواهد شد.

سرهنگ طالبی در ادامه به زمان شروع فعالیت مجدد این مراکز اشاره و تصریح کرد: آغاز فعالیت این مراکز به وضعیت شهرستان‌های رشت و رودبار از نظر کرونا و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

وی با اشاره به موضوع پایان مهلت وکالت نامه نیز، اضافه کرد: صاحبان این خودروها می‌توانند با همراه داشتن مدارک به مراکز تعویض پلاک این دو شهرستان مراجعه و با هماهنگی پلیس، از لغو وکالت نامه آنها تا بازگشایی دوباره مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز جلوگیری شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code