گیل خبر/ به گزارش ایرنا؛ رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی ۲ واگن از یک قطار در محدوده نیکویه در مسیر راه آهن تاکستان به سمت رشت حادثه آفرید.

سهیل سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در شامگاه چهارشنبه رخ داد و تاکنون جزئیات بیشتری از حادثه گزارش نشده است .

وی اضافه کرد:هم اکنون تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شده اند اما از تعداد مصدومان حادثه خبری در دست نیست .

این مسوول براساس بررسی های اولیه گفت که دو واگن از یک قطار واژگون شده و ظاهرا به کسی آسیب جدی وارد نیامده است .

سلطانی گفت:یک اتوبوس آمبولانس و هفت خودرو اورژانس با ظرفیت حمل ۳۰ تا ۴۰ بیمار به محل اعزام شده است و باید شرایط را بررسی کنیم.

20 مصدوم بر اثر تصادف 2 قطار در قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: براثر برخورد ۲ قطار در محدوده نیکویه در مسیر راه آهن تاکستان به سمت رشت ۲۰ نفر مصدوم شدند.

قدرت الله مهدیخانی در گفت و گو با ایرنا افزود: دقایقی قبل قطار مسافری گیلان به مشهد بعد از ایستگاه یزده رود نیکویه تاکستان از ریل خارج می‌شود و با قطار باربری برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: براثر این سانحه، ۲۰ مسافر مصدوم می‌شوند که ۱۵ نفر، سرپایی درمان شدند و احتمالا پنج نفر به بیمارستان اعزام خواهند شد.

سهیل سلطانی رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین هم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه در این حادثه، مصدوم بدحال که نیاز به انتقال به بیمارستان داشته باشد نداشته ایم ولی همچنان نیروهای ما در صحنه حضور دارند.

 
 

 

 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code