از دیدار قنبرپور با مدیرکل تامین اجتماعی استان تا قول مساعد فرماندار و نماینده برای رفع موانع اداری پروژه ساختمان جدید پلی کلینیک انزلی

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار و به تبادل نظر در زمینه تقویت موضوعات مشترک کاری پرداختند .

گیل خبر/ در این نشست ضمن تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف کاری ، بر تداوم همدلی و همسوئی برای ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان به ویژه موضوع توسعه خدمات الکترونیکی سازمان تاکید گردید .

در این دیدار دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان با بیان نقش مهم سازمان تامین اجتماعی در توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه تاکید کرد که بری ارتقاء خدمات کمی و کیفی بیمه شدگان نهایت تلاش را خواهیم نمود. ایشان افزود برای توسعه خدمات الکترویک طرح نسخه الکترونیکی وحذف دفترچه های درمانی با توسعه زیرساخت ها و نرم افزارهای لازم با جدیت در حال انجام می باشد.

در این جلسه همچنین دکترعلی حسین نژاد مدیرکل استان خدمات درمانی ارائه شده در مدیریت درمان استان را مهم و با اهمیت قلمداد نمود و افزود: بدلیل عمومیت برخورداری و فراگیری ، عملکرد آن بخش بزرگی از میزان رضایتمندی شرکای اجتماعی را دربردارد .

قول مساعد فرماندار و نماینده مردم انزلی در رفع برخی از موانع اداری پروژه ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی این شهر

همچنین دکتر دنیا مالی نماینده مردم انزلی به اتفاق میرغضنفری فرماندار این شهرستان در بازدید از پروژه ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی با بیان نقش محوری تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی رایگان به جامعه کارگری به ویژه در مناطق و شهرهای محروم اظهار داشتند برای رفع موانع و مشکلات اداری و شهری برای راه اندازی هرچه سریعتر این پروژه همکاری و مساعدت لازم را خواهند داشت.

در این دیدار دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان ابراز امیدواری نمود تا با راه اندازی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی ، بتوانیم با افزایش خدمات تخصصی، این پلی کلینیک را به عنوان مرکز تخصصی غرب استان قراردهیم تا بیمه شدگان و مستمری بگیران کمتر نیازمند رفت و آمد به مرکز استان باشندتا از تجمع در مراکز تخصصی استان کاسته شود.

سرپرست مدیریت درمان استان در ادامه افزود: این ساختمان در دو طبقه روی همکف با زیربنای 2450 متر مربع توسط شرکت خانه سازی تامین اجتماعی ساخته شده و هم اکنون در مرحله تجهیز برای بهره برداری است.