رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: تا اطلاع ثانوی خروج شن و ماسه تولیدی این شهرستان به مقصد استان همسایه گیلان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ سیدناصر میرمرسلی روز چهارشنبه با اشاره به کمبود و گرانی شن و ماسه در استان اردبیل اظهار داشت: با هدف تثبیت قیمت این مصالح ساختمانی و پیشگیری از افزایش قیمت آن در بازار تولیدکنندگان شن و ماسه منطقه حق عرضه و فروش شن و ماسه به کامیون‌های کمپرسی و بارگیری به مقصد استان گیلان را ندارند.

وی افزود: اعمال ممنوعیت خروج شن و ماسه از خلخال به سمت استان گیلان با استناد به صورتجلسه کارگروه تنظیم بازار استان اردبیل و تاکید دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان بر اجرای آن اجرا شده و بر نحوه اجرای طرح از طریق بازرسان اداره صمت خلخال نظارت مستمر خواهد شد.

وی گفت: این ممنوعیت به تمام واحدها و کارگاه‌های تولیدی شن و ماسه خلخال و همچنین دارندگان و رانندگان کامیون‌های کمپرسی فعال در حمل و نقل این نوع مصالح ساختمانی به صورت مکتوب ارسال شده و کسانی که به هر عنوان نسبت به اجرای این دستورالعمل و خودداری از فروش و حمل شن و ماسه به استان همسایه گیلان بی‌توجهی کنند، مورد پیگرد  قانونی قرار خواهند گرفت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code