شبکه سی ان ان اعلام کرد: دونالد ترامپ در روزهای اخیر در گفت وگو با متحدانش گفته است که قصدی برای تسلیم شدن یا واگذار کردن رقابت به جو بایدن ندارد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا: شبکه سی ان ان اعلام کرد: دونالد ترامپ در روزهای اخیر در گفت وگو با متحدانش گفته است که قصدی برای تسلیم شدن یا واگذار کردن رقابت به جو بایدن ندارد.

به نقل از شبکه سی ان ان، این اظهارنظر دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا در حالی مطرح شده است که بنابر اعلام رسانه‌های آمریکا در ادامه شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در ایالت پنسیلوانیا، آرای این ایالت به نفع بایدن تغییر کرده است.

نتیجه شمارش آرا در پنسیلوانیا که تا ساعتی پیش به نفع ترامپ جریان داشت، با ورود آرای پستی دیگر و آغاز شمارش این ارا به نفع بایدن تغییر کرد . با توجه به آرای شمارش شده در ایالت پنسیلوانیا بایدن تاکنون ۳۲۹۵۳۱۹ رای و ترامپ ۳۲۸۹۷۲۵ رای بدست آورده اندکه اختلاف رای بایدن با ترامپ در این ایالت به حدود ۵۵۹۴ رای می رسد.

تاکنون بایدن ۲۶۴ رای الکترال و ترامپ ۲۱۴رای الکترال بدست آورده اند. اگر بایدن ۱۶ رای الکترال جورجیا را بدست آورد، راهی کاخ سفید خواهد شد.