نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با خزانه‌داری کل کشور برای حل مشکل مالکیتی داماش گیلان خبر داد و گفت: تیم داماش گیلان برای پرداخت هزینه انتقال مالکیت به تیم اروند خرمشهر با مشکلاتی مواجه شده و امروز با خزانه‌داری کل کشور برای تأمین هزینه رایزنی کرده و تا وصول نتیجه لازم پیگیر آن هستیم زیرا باید سهمیه داماش در گیلان بماند.

گیل خبر/ به گزارش فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم‌های سپیدرود و داماش دو سرمایه ارزشمند ورزشی در رشت و استان گیلان هستند، اظهار کرد: رشته فوتبال به بهترین تفریح مردم کشور و استان گیلان تبدیل‌شده و باعث نشاط جامعه می‌شود ولی این روزها این دو تیم گیلانی در وضعیت خوبی به سر نبرده و هواداران نگران این دو تیم گیلانی هستند.

وی از رایزنی با خزانه‌داری کل کشور برای حل مشکل مالکیتی داماش گیلان خبر داد و گفت: تیم داماش گیلان برای پرداخت هزینه انتقال مالکیت به تیم اروند خرمشهر با مشکلاتی مواجه شده و امروز با خزانه‌داری کل کشور برای تأمین هزینه رایزنی کرده و تا وصول نتیجه لازم پیگیر آن هستیم زیرا باید سهمیه داماش در گیلان بماند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به مذاکرات انجام‌شده با وزارت ورزش برای حل مشکل مالکیتی داماش گیلان افزود: بر اساس آخرین اخبار مبلغ پنج میلیارد تومان به‌حساب وزارت ورزش برای حل مشکل مالکیتی داماش و پرداخت به اروند خرمشهر پرداخت‌شده است لذا امیدوارم به‌زودی این مشکل برطرف شود.

کوچکی نژاد با تأکید بر لزوم توجه به جذب حامی مالی لازم برای حل مشکل نقل و انتقالاتی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت ۱۰ میلیارد تومان بدهی داشته و این امر منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده است لذا در این خصوص جلساتی را با فرماندار رشت برگزار کرده و در تلاشیم تا حامی مالی لازم برای این تیم ریشه‌ای جذب شود.

 وی با اشاره به عزم جدی نمایندگان مجلس استان برای توسعه ورزش در گیلان تصریح کرد: استان گیلان یکی با ظرفیت‌ترین استان‌های کشور به لحاظ ورزش‌های توپی، ساحلی و آبی بوده و باید با داشتن برنامه‌ای مدون به توسعه ورزش در گیلان کمک کرد زیرا این امر منجر به ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود.