فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۲۲:۳۹ چاپ

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارقان ۵۰ میلیارد ریالی یکی از منازل شهر رشت در یکی از استان‌های مرکزی کشور خبر داد و گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل مسکونی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی سرنخ‌ها، سرانجام کارآگاهان آگاهی سرنخی از سارقان به دست آوردند، افزود: با توجه به غیربومی بودن سارقان، مأموران عملیات ویژه آگاهی ضمن اخذ نیابت قضائی در قالب سه تیم به سه استان کشور اعزام شدند.

سردار ملکی به دستگیری سه سارق حرفه‌ای ۲۴، ۲۷ و ۳۲ ساله در یک ویلای مجلل در یکی از استان‌های مرکزی اشاره و بیان کرد: دو سارق دیگر این پرونده نیز توسط پلیس آگاهی استان البرز به جرم سرقت دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده سابقه‌دار هستند، افزود: از مخفیگاه متهمان مقداری طلای سرقتی و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه سارقان فقط از یک منزل مسکونی در رشت حدود ۵۰ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده‌اند، ادامه داد: تحقیقات پلیس برای تکمیل جزئیات و تعداد سرقت‌های انجام شده توسط متهمان و همچنین دستگیری متهم متواری این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان به تشکیل پرونده برای متهمان اشاره کرد و از مردم خواست، از نگهداری وجه نقد، دلار، اشیا قیمتی، طلا و زیورآلات، اسناد و مدارک و اوراق بهادار با ارزش و مهم در منزل خودداری کنند.