شهردار جدید رشت در مراسم معارفه:
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۱۲:۰۶ چاپ

مراسم معارفه سید محمد احمدی پنجاه و هفتمین شهردار رشت، با حضور جمعی از مدیران در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان برگزار شد.

 

گیل خبر/ به نقل از فارس، شهردار رشت  در این مراسم با اشاره به اینکه فرصت برای حرف زدن اندک است، اظهار کرد: باید با عملکردمان ثابت کنیم که نسبت به این شهر تعصب‌داریم و تجدید میثاق خودمان را با شهدایی که ایثار کردند تا امروزه در آرامش و امنیت باشیم اعلام می‌کنیم.

سید محمد احمدی با محکوم کردن اقدامات دولت فرانسه و تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) افزود: امیدوارم بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به‌منظور پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه فقدان مدیریت یکپارچه شهری موجب بروز مشکلات و کند شدن امور شده است، گفت: نباید تمام تقصیرها را به گردن شهرداری‌ها بیاندازیم و دست یاری و مساعدت افراد را می‌فشاریم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه با انتخاب مردم فهیم رشت یقیناً در شورای ششم نیز شاهد حضور افراد و چهره‌هایی دلسوز هستیم، بیان کرد: بدون وحدت و همدلی نمی‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

احمدی با تأکید بر اینکه نسبت به مردم رشت علاقه و تعصب‌دارم، تصریح کرد: در محله چمارسرا رشت بزرگ شدم و به این شهر علاقه فراوانی دارم، اما باید پذیرفت که در حال حاضر نارضایتی‌هایی وجود دارد و به‌طور سرانگشتی کارکنان شهرداری رشت در طول روز سی هزار ساعت خدمت انجام می‌دهند و پس‌ازاین نیز در قالب اتاق فکر، بهره‌مندی از نخبگان و دلسوزان را فراموش نمی‌کنیم.

وی به مشکلات اعتباری اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در این راستا است تا بهبود فضای کسب‌وکار را در شهر رشت احیا کنیم و تردید ندارم که تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز در این مسیر با ما همکاری می‌کنند.