واکنش یک مقام کشوری وزارت ارتباطات به کلاس مجازی دانش آموزان رودباری کنار جاده؛
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۴:۱۳ چاپ

گیل خبر/ سرویس اجتماعی: بعد از برگزاری کلاس مجازی دانش آموزان رودباری کنار جاده  یک مقام کشوری وزارت ارتباطات از حل سریع این مشکل خبر داد.

دانش‌آموزان دبستان شهید پور امید علی براگور شهرستان رودبار بخش بلوکات باید به دلیل  سرعت اینترنت پایین  به لب جاده و منطقه خاصی که فقط در آنجا اینترنت قابل دسترسی است بروند  تا بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند!

در این زمینه مهرداد ترابیان  مدیرکل امور استانها و مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات در گفتگو با گیل خبر ابراز داشت: ما اینترنت این مدرسه را فراهم کرده بودیم که متاسفانه مدیر مدرسه مودم را عوض کرده و سیگنال را از دست داده است.حالا ما تیمی فرستادیم که دوباره جای مودم را اصلاح کنند. مدرسه سرویس می گیرد و دانش اموزان می توانند با فاصله اجتماعی در مدرسه از اینترنت استفاده کنند.

وی با اشاره به کیفیت پائین شبکه اینترنت این روستا افزود: برای بهینه سازی سایت روستا به دلیل تپه ای که جلوی سایت قرار گرفته کیفیت اینترنت از این بهتر نمی تواند شود. البته درخواست کردیم که اینترنت همراه اول را نیز بررسی کنند که اگر بتوانیم ارتفاع ان را بالا ببریم. ولی در کوتاه مدت فردا مشکل مدرسه را حل خواهیم کرد.