مدیر تعاون روستایی گیلان:
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۰۸:۴۹ چاپ

مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: در راستای ارایه خدمات به شهروندان و تامین بخشی از نیاز مرغ مصرفی استان، شبکه تعاونی های مرغداران گیلان نسبت به توزیع گوشت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار است.

گیل خبر/ رامین گیلانشاهی  اظهار داشت: شبکه تعاونی های مرغداران گیلان از طریق چهار فروشگاه متعلق به خود و بخش خصوصی در حال عرضه مستقیم گوشت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به نرخ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان ستاد تنظیم بازار است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سیاست های اقتصادی و با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به عموم مصرف کنندگان و به منظور حمایت از تولیدکنندگان عضو شرکت های تعاونی کشاورزی مرغداران، از طریق کشتارگاه صنعتی تحت پوشش شرکت تعاونی مرغداران استان، طی روزهای گذشته گوشت مرغ در فروشگاه های عرضه مستقیم مرغ متعلق به تعاونی های مرغداران و عوامل عرضه بخش خصوصی توزیع شده که از ۲۹ مهرماه این میزان حجم از توزیع به میزان روزانه ۳۵ تن افزایش یافته که با قیمت مصوب در حال عرضه به مردم است.

گیلان از قطب های تولید گوشت مرغ است و با دارا بودن رتبه پنجم تولید مرغ کشور ۱۰ درصد این محصول را تولید می کند چنانکه سالانه ۹۰ تا ۹۵ میلیون جوجه ریزی در واحدهای مرغداری گیلان انجام و حدود ۱۶۵ هزار تن گوشت مرغ تولید می شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code