رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:
۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ۲۲:۳۲ چاپ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان در میدان شهدای ذهاب رشت، گفت: این مراسم با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

گیل خبر/ به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان با بیان اینکه با توجه به مصوبه مجلس سوم مبنی بر نامگذاری این روز به عنوان ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: ظرفیت این روز به‌منظور تبیین جنایت‌های استکبار جهانی در حق ملت ایران فرصتی بسیار گرانبها و ارزشمند است.

وی، مبارزه با استکبار جهانی را الهام‌گرفته از فرهنگ والای قرآنی و دینی ملت ایران دانست و اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی (ره)، تا زمانی که طاغوت و استکبار باشد، مبارزه با آن نیز در همه اعصار ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن در حق مردم ایران، تصریح کرد: دشمنی‌های پی در پی و ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شده که ملت ایران همانند گذشته در مناسبت‌های ملی خشم انقلابی خود را نسبت به جنایت‌های دولتمردان آمریکای پلید به نمایش بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گرانی‌های سرسام آور و کمبود برخی از کالاهای اساسی مردم را رنجیده کرده است، بیان کرد: علی رغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه انقلاب اسلامی هستیم و بی تردید یوم الله ۱۳ آبان امسال به صحنه بیعت مجدد ملت با آرمان‌های معمار امام خمینی و رهبر معظم انقلاب تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی به‌ویژه یوم الله ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا باعث پررنگ شدن مناسبت‌های ملی و مذهبی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شده که ضروری است از این ظرفیت برای بزرگداشت ایام الله پیش‌رو بهره‌برداری مناسب شود.

حجت الاسلام اشجری، مراسم محرم و صفر امسال را یکی از متفاوت‌ترین و ماندگارترین مراسم مذهبی دانست و تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شکوه و عظمت خاصی ایجاد کرد که می‌توان از این تجربه موفق در برگزاری سایر مناسبت‌های پیش‌رو استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن یوم الله ۱۳ آبان با سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد (ص)، اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هیچ نقطه از کشور امسال راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نخواهد شد و بزرگداشت این روز بزرگ به صورت تجمع در فضای باز و با رعایت توصیه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی از برگزاری اجتماع باشکوه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه همزمان با ولادت رسول اعظم (ص) و امام صادق (ع) در میدان شهدای ذهاب رشت (شهرداری) و همچنین دیگر شهرستان‌های استان خبر داد.

اشجری گفت: مراسم این روز بزرگ با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی شامل ضدعفونی کردن مکان برگزاری مراسم، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و… برگزار خواهد شد تا ضمن حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان، بیعت مجدد مردم با آرمان شهدا و امام (ره) و اظهار نفرت و خشم آنان از خوی استکباری آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشته شود.

 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code