نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه بر اساس پژوهش‌های انجام‌شده، سفر، از مهم‌ترین عوامل انتقال کروناست، گفت: از هم‌وطنان عزیز می‌خواهم از سفرهای غیرضروری به استان گیلان خودداری کنند و این مطالبه عمومی مردم گیلان است.

گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری فارس، ارسلان زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات پیش رو با بیان اینکه گیلانیان، مردمانی مهمان‌نواز و مشهور به این خصیصه هستند، اظهار کرد: در شرایط حاضر، حضور نیافتن مسافران و گردشگران در مناطق مختلف گیلان، از مطالبه‌های عمومی مردم است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پژوهش‌های انجام‌شده، سفر، از مهم‌ترین عوامل انتقال کروناست، افزود: از هم‌وطنان عزیز می‌خواهم از سفرهای غیرضروری به استان گیلان خودداری کنند و این مطالبه عمومی مردم گیلان است.

نماینده عالی دولت در گیلان به محدودیت‌های ایجادشده در خصوص ورود شهروندان و گردشگران به بوستان‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: نظارت‌های لازم بر این محدودیت‌ها با جدیت انجام می‌گیرد.

استاندار گیلان با توجه به شرایط دشوار کنونی، خواستار تقویت همکاری مردم با مسؤولین به لحاظ مدیریت ویروس شد و بیان کرد: لازم است آحاد شهروندان با تقویت حس مسؤولیت شناسی، گامی اصولی در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا بردارند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code