به همت صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان :
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۶:۰۴ چاپ

گیل خبر/ بزرگترین رویداد سرمایه گذاری آنلاین به همت صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان به منظور توسعه زیست بوم فناوری کشور و کمک به جذب سرمایه شرکت های فناور فعال در حوزه ICT در گیلان برگزار می خواهد شد.

این رویداد بزرگ در تاریخ 7 آبان 99 با نام iVest و با حضور و همکاری سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی و همچنین با هدف سرمایه گذاری در کسب و کارهایی که نیاز به سرمایه 2 الی 20 میلیارد ریالی در قالب سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) دارند، برنامه ریزی شده است.

محمدرضا پژوهنده ؛ مدیر توسعه و سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان اهداف برگزاری رویداد iVest را توسعه زیست بوم فناوری کشور، شناخت شرکت ها یا تیم های فعال حوزه ICT ، سرمایه گذاری هوشمند در کسب و کارهای برگزیده در قالب VC ، شبکه سازی با متخصصین و فعالین حوزه ICT و فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در حوزه کسب و کار می داند.

گفتنی است صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری ، بنیاد برکت (صندوق رویش) ، مجموعه 100 استارتاپ ، صندوق شریف، مجموعه کارن کراد ، انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر کشور و همچنین اپراتور چهارم (ایرانیان نت) سرمایه گذاران حاضر در رویداد iVest هستند و پارک علم و فناوری استان گیلان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان حامیان معنوی این رویداد بزرگ سرمایه گذاری خواهند بود.

علاقه مندان جهت ثبت کسب و کار خود می توانند تا تاریخ ۹۹/۰۷/۳۰ به آدرس زیر مراجعه کرده و از فرصت جذب سرمایه بهره مند گردند:

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code