دیدار فرمانده جدید مرکز تخصص های دریایی با مدیر منطقه 3 شهرداری؛
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۰۹:۳۴ چاپ
 شهردار بودن یک خانم شجاعت است/  تاکید بر بازگشایی معابر در حوزه منطقه 3

گیل خبر/ ظهر دیروز ، طیبه بینا ، مدیر منطقه سه شهرداری رشت به همراه میثم حرفت خواه ، رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری و معاونین منطقه سه به دیدار امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده ، فرمانده جدید مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت رسیده و در خصوص مشکلات شهری و دیگر موارد به گفتگو پرداختند.

به گزارش واحد ارتباطات منطقه سه شهرداری رشت - در ابتدای این دیدار امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده با تاکید نسبت به این موضوع که انسان باید عملکرد خود را با خط کشی اندازه بزند ، اظهار داشت : انسان در زندگی میبایست اثری از خود باقی گذارد ، خصوصا مردم باید از مجموعه سفید پوشان آثار ملموسی را مشاهده نمایند.

فرمانده مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت در ادامه سخنان خود ، روحیه خدمت گذاری شهرداری رشت را تحسین کرد و شهردار بودن یک خانم در منطقه را شجاعت و نقطه عطف شهرداری رشت قلمداد نمود.

در ادامه طیبه بینا ، مدیر منطقه سه شهرداری رشت پس از تبریک و آرزوی موفقیت برای فرماندهی یک گیلانی در شمال کشور این مهم را مایه مباهات استان ذکر نمود و اذعان داشت : وظیفه بنده با توجه به توفیق حضور در خانواده جانباز ، مضاعف تر است. بنابر این باید با احساس مسئولیت و احساس وظیفه بیشتری راه شهدا را ادامه دهیم.

طیبه بینا ابراز داشت : آنچه که برای هر مدیر منطقه ای حائز اهمیت می‌باشد ، بازگشایی معابر است که در منطقه سه چند بازگشایی خواهیم داشت زیرا اثری ماندگار خواهد بود.

مدیر منطقه سه شهرداری رشت افزود : اکثر اداره جات شهر رشت در منطقه سه قرار دارند که با تکیه بر آنها مشکلات شهر و شهروندان را بهتر میتوان حل کرد.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به همکاری متقابل شهرداری رشت و نیروی دریایی در سال ۱۳۹۹ ابراز داشت : در سالجاری سازمان عمران با امکانات لجستیکی خود در کنار نیروی دریایی قرار داشت و نیروی دریایی نیز با همکاری متقابل خود در راستای در اختیار نهادن ماسه از حسن رود یاری رسان به مجموعه شهرداری رشت در حل مشکلات عمرانی و پروژه های سطح شهر بود.

میثم حرفت خواه ، رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت نیز با اشاره به نوسانات قیمت قیر ، مشکلات سازمان را عمده خواند.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت : با تمام مشکلات حاکم بر شهر و شهرداری ، ابتدا به رفع مشکلات آسفالت در معابر اصلی پرداختیم و با برنامه ریزی و اولویت بندی معابر فرعی شهر هم در حال رفع مشکل میباشند.

در پایان فرمانده مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت با اهدای لوح یادبود از مدیر منطقه سه شهرداری رشت و رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت تجلیل نمود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code