فرصت 30 سی روزه سپیدرود برای جلوگیری از سقوط یا کسر از امتیاز!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپیدرود رشت را به دلیل عدم تسویه حساب با شاکیان به کسر امتیاز و یا سقوط به لیگ پایین تر تهدید کرد.

گیل خبر/ سپیدرود که پس از سقوط از لیگ دسته اول آزادگان در بلاتکلیفی مالکیتی و مدیریتی به سر می برد، حالا با یک حکم خطرناک از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز و حتی سقوط به لیگ پایین تر مواجه شده است.

در بخشی از رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران چنین آمده است:

از آن جایی که باشگاه سپیدرود به تعهدات خود مبنی بر تسویه حساب با شاکیان به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال عمل نکرده، از سوی کمیته انضباطی به جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شده و اگر ظرف مدت ۳۰ روز از رویت حکم اقدام به جلب رضایت شاکیان از سوی باشگاه سپیدرود انجام نشود، این کمیته نسبت به کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر و یا محرومیت از ثبت بازیکن جدید اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تاریخ جلسه ذکر شده در نامه کمیته انضباطی ۱۵ شهریور ماه و تاریخ ابلاغ آن به باشگاه سپیدرود ۱۷ شهریور ماه است و این بدان معناست که کمتر از ۳ روز تا اجرای حکم مورد اشاره بیشتر زمان باقی نمانده است.

حالا با عدم انتخاب به موقع خریدار از سوی مسئولین ورزشی استان و بلاتکلیفی کادر مدیریتی و فنی باشگاه و همزمانی با خبر فسخ های یک طرفه بازیکنان، این خبر می تواند شرایط قدیمی ترین باشگاه فوتبال گیلان را بیش از پیش پیچیده کند.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code