پزشک معالج «محمدرضا شجریان» از بستری شدن دوباره او در بیمارستان خبر داد و گفت: طی سه چهار روز گذشته علائم چند ارگان اصلی و حیاتی ایشان وخیم تر شد و به همین دلیل در بیمارستان بستری شدند.

 

گیل خبر/ مهرداد بهلولی، عضو تیم پزشکی بررسی وضعیت محمدرضا شجریان گفت :شب گذشته استاد شجریان با وضعیت بسیار بد و با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا به بیمارستان جم تهران منتقل شد و در حال حاضر در بخش ICU بستری است.

پلاکت خون او به شدت افت پیدا کرده و به عدد ۸ هزار که کاملاً خطرناک محسوب می‌شود رسیده است.

میزان هوشیاری وی به عدد ۵ رسیده است و در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

همچنین حسن عباسی  پزشک معالج شجریان در گفت وگو  با  خبرگزاری فارس در خصوص علت بستری مجدد شجریان در بیمارستان گفت: از عصر روز گذشته متاسفانه ایشان به دلیل مشکلات ریوی و تنفسی ناپایدار، افت فشار خون و افت سطح هوشیاری در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند. متاسفانه همانطور که در جریان هستید آقای شجریان کلا از قبل هم شرایط مساعدی از نظر سلامتی نداشتند تا اینکه طی سه چهار روز گذشته علائم چند ارگان اصلی و حیاتی شان وخیم تر شد و به همین دلیل در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: ما به عنوان تیم و کادر پزشکی با تمام وجود و لحظه به لحظه پیگیر درمان ایشان هستیم ولی شرایط جسمیشان وخیم است و علی رغم تمام تلاش تیم پزشکی از مردم می خواهیم برای سلامتی ایشان دعا کنند.

هم میهنان گرامی (اطلاعیه شماره یک)

در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان دیروز عصر با شرایط عمومی قلبی و ریوی –تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. با توجه به شرایط ناپایدار بالینی از ملت عزیز خواهشمندیم از درگاه خداوند متعال برای اسطوره آواز ایران سلامتی و بهبودی مسئلت نمایند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code