شوک بزرگ به فوتبال آستارا؛
۱۳۹۹/۰۷/۱۳ ۲۱:۱۸ چاپ

«آرش بابلیان» مدیرعامل شهرداری با استعفای خود کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم را در شوک فرو برد.

گیل خبر/ در حالی که کمتر از ۱۰ روز از صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا به لیگ دسته یک فوتبال ایران می‌گذرد، مدیرعامل این باشگاه با استعفای خود کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم را در شوک فرو برد.

آرش بابلیان با انتشار فیلمی در اینستاگرام شخصی خود ضمن تبریک صعود تاریخی تیم فوتبال شهرداری آستارا به لیگ آزادگان و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان یکی از چهارمین نماینده استان گیلان در این لیگ، گفت: زحمات صادقانه و با غیرت کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا غیرقابل وصل بوده و این افتخار آفرینی یک موفقیت بزرگ است.

بابلیان با اشاره به سطح بالای لیگ دسته دوم در فصل گذشته برای تیم فوتبال شهرداری آستارا، اظهار کرد: این تیم تحت مدیریت بنده و سایر اعضای هیئت مدیره با اقتدار در مسابقات لیگ دسته دو کشور یک شگفتی بزرگ را آفرید.

مدیر عامل مستعفی باشگاه شهرداری آستارا، افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا با یک برنامه مدون از لیگ استانی به منطقه‌ای و لیگ دسته سه کشور و سپس لیگ دو و امروز به لیگ دسته یک کشور صعود کرده و زحمات کادر فنی و سایر اعضای هیئت مدیره در تاریخ ورزش این شهرستان حک شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات پی‌درپی در چند روز گذشته با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولان برای حضور پرقدرت در لیگ آزادگان عنوان کرد: امیدوارم که نواقص موجود برطرف شده تا بتوانیم تداوم افتخارآفرینی‌های شهرداری را شاهد باشیم.

بابلیان با اعلام استعفای خود از سمت مدیرعاملی این باشگاه، افزود: من از امروز هیچ مسئولیتی در تیم فوتبال شهرداری آستارا ندارم و از هواداران و سرمایه‌گذاران شهرستان خواهش می‌کنم از این تیم که غرور و خوشحالی را در بین اقشار مختلف مردم این شهرستان ایجاد کرده‌اند حمایت‌های لازم را داشته باشند.

مهر