مدیر کل سرمایه گذاری استانداری گیلان خبر داد:
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ ۱۰:۵۱ چاپ
آمادگی استانداری گیلان برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران  گردشگری دریایی

گیل خبر/ مدیر کل سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : تکمیل زنجیره‌های ارزش خدمات گردشگری از نیازهای ضروری و الزامات سرمایه گذاری در توسعه این صنعت در گیلان است.

دکتر یونس رنجکش در مراسم بهره‌برداری از آلاچیق‌های شناور در بندر انزلی افزود : با توجه به پیوستگی خدمات و زنجیره ارزش در صنعت گردشگری زمینه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری متنوعی در این بخش وجود دارد که بر اساس نیازهای موجود فرصت‌های کم‌نظیر در سرمایه گذاری است.

وی اظهار کرد : استان گیلان با توجه به موقعیت‌های خاص آن بویژه دارا بودن تالاب، ساحل و دریا برخوردار از زمینه‌های مناسبی برای سرمایه گذاری در گردشگری است.

وی یاد آور شد: سرمایه گذاری در گردشگری گیلان به شرط توجه به زنجیره خدمات و نیازهای گردشگران بسیار پر درآمد و زود بازده است.

به گفته وی، هر چند در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا صدمات اقتصادی بسیاری به صنعت گردشگری در ایران و گیلان و حتی جهان وارد ساخته است اما می‌توان با رعایت ضوابط و ایجاد روش‌های جدید و اصول مراقبتی شرایط را برای پویایی مجدد این صنعت فراهم کرد.

وی افزود : راه اندازی این شناورها با توجه به وجود محیط‌های آبی و آب بندان‌های مناسب در گیلان و ایجاد محیط‌های خانوادگی شرایط مناسبی را برای گردشگری استان می‌تواند ایجاد کند.

به گفته مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری گیلان برای برون رفت از شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا که موجب قطع روابط اجتماعی شده است باید فصلی جدید از خدمات را رقم زد.

رنجکش ادامه داد : توجه به راهکارهای مناسب و روش‌های جدید با خلاقیت و نوآوری‌ها می تواند بحران کرونا در صنعت گردشگری را به فرصت‌های جدیدی تبدیل کند.

وی از آمادگی استانداری گیلان برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران بویژه خدمات گردشگری دریایی خبر داد و اظهار داشت : با توجه به نوع نگاه و حمایت‌هایی که در پشتیبانی از سرمایه گذاران در استان وجود دارد امیدواریم زمینه‌های جذب بیشتر و بهتری از سرمایه گذاری‌ها را شاهد باشیم.

 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code