خدا را شکر به سرنوشت سپیدرود دچار نشدید!
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۱۵:۱۴ چاپ
الماسخاله 1

گیل خبر/ سرویس ورزشی: هرچند تیم های چوکای تالش و شهرداری استارا توانستند با صعود به لیگ یک بسیاری از شهروندان تالشی و آستارایی را خوشحال کنند اما این خبر چندان مورد توجه مسئولان استانی قرار نگرفته است. طوری که مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان  از ارسال پیام تبریک خودداری کرده است. 

البته  از طرف قربانعلی الماسخاله رئیس هیاتفوتبال  گیلان نیز نیز همان پیام تبریکی را  برای چوکای تالش فرستاده بود با تغییر اسم تیم برای تیم شهرداری آستارا نیز ارسال شد. 

این بی توجهی ها موجب شد غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس در مراسم تقدیر از بازیکنان شهرداری آستارا گفته بود: «اداره کل ورزش همه را با یک چشم ببینید، ما گیلانی تر نداریم» پیش از این روال مرسوم این بود که مدیران ورزش برای صعود و افتخارآفرینیهای تیمهای گیلانی پیام تبریکی صادر کنند. همان طور که پیش از این بخشی صعود داماش به فینال جام حذفی را تبریک گفته بود. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم صعود تیم استقلال ملاثانی به لیگ دسته یک را تبریک گفته است. البته هرچند از سویی عدم پیام تبریک نشانه کم توجهی به این رویداد شیرین  است اما از سوی دیگر باید خوشحال بود که ورزش و جوانان گیلان چندان قصد ندارد در مسائل تیم شهرداری استارا و چوکای تالش دخالت کند تا سرنوشت سپیدرود انتظار این دو تیم را نکشد!

به دنبال صعود تیم سپیدرود به لیگ های بالاتر ورزش و جوانان گیلان به نوعی متولی باشگاه سپیدرود محسوب می شد و همه افرادی که به عنوان مالک و سرمایه گذار ورود کردند از طریق این اداره معرفی می شدند که تقریبا هیچکدام نیز اندوخته ای برای تیم داری نداشتند. همین اکنون نیز کیومرث بیات که خود را مالک باشگاه سپیدرود می داند مدعی است  بعد از رفتن علی کریمی  قرار بود تنها چند روز به عنوان مالک فعالیت کند تا اداره کل ورزش و جوانان فرد دیگری را پیدا کنند. با این حال این چند روز یک سال و نیم طول کشیده است و بدون این که هزینه ای نیز صورت دهد به عنوان مالک باشگاه شناخته می شود و مدیرعامل را نیز برکنار می کند!

شاید برای همین آستارایی ها و تالشی ها  باید خوشحال باشند که کسی از مسئولان دولتی توجهی به آن ها ندارد که فردا مدعی پیدا کردن مدیریت جدید برای این دو  باشگاه باشند.  البته مشخص نیست چرا حداقل  در طی این سالها برای زمین فوتبال این دو شهرستان کاری صورت نگرفته که مجبور نباشند در انزلی و رشت که  این دو شهر هم زمین  استانداردی ندارند مسابقات خود را برگزار کنند. مشخص است با چنین زیرساخت ضعیفی سرنوشت این تیم ها نیز نمی تواند بهتر از حال و وضعیت سپیدرود، داماش و ملوان باشد. شاید هم خواستند با عدم پیام تبریک بگویند که اتفاق خاصی نیفتاده تا فوتبالدوستان تالش و استارا طلبکار نشوند!

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code