عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از مطالبات پرسنلی علوم پزشکی گیلان پرداخت‌شده، گفت: بازنشستگان این دانشگاه بالغ‌ بر 50 میلیارد تومان از دولت طلب دارند که تأکید می‌شود سریعاً پرداخت شود.

گیل خبر/ جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از مطالبات جدی و در حال پیگیری دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی با بیان اینکه علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نمایندگان نیز پیگیر مطالبات بازنشستگان هستند، افزود: بیش از 50 میلیارد تومان بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دولت طلب دارند که لازم هست سریعاً پرداخت شود.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه آموزش‌ و پرورش نیز بازنشستگان مطالباتی داشتند که پیگیری و پرداخت‌شده، گفت: در حوزه علوم پزشکی که همچون آموزش و پرورش کارکنان قابل‌توجهی دارد نیز باید این مطالبات بازنشستگان پیگیری و پرداخت شود.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه قطعاً در مجلس پیگیر مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی گیلان خواهیم بود، تصریح کرد: ایام کرونا روزهای بسیار سختی را برای کادر سلامت رقم‌زده ازاین‌رو مطالبات پرستاران و سایر کادر درمانی نیز همچون بازنشستگان باید پیگیری و پرداخت شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اعلام اینکه بیش از نیمی از مطالبات پرسنلی علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر پرداخت‌شده، گفت: جهشی در پرداخت های علوم پزشکی با مدیریت دانشگاه انجام گرفت و در پی آن بیش از نیمی از مطالبات 500 میلیارد تومانی کارکنان این  دانشگاه که انباشتی از مطالبات سال‌های گذشته بود پرداخت‌شده است.

کوچکی نژاد با اشاره به عمر کوتاه دولت دوازدهم و ضرورت پرداخت مطالبات کارکنان دولت، افزود: علیرغم پرداخت بخش عمده‌ای از مطالبات، بخش دیگر از بدهی‌های پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان باقی‌مانده که تأکید می‌کنیم در فرصت باقی‌مانده دولت پرداخت کند.