کیومرث بیات عنوان کرد با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد، گویی سپیدرود مرتکب تخلف شده‌ و فولاد طرف پیروز ماجراست!

گیل خبر/ کیومرث بیات با بیان این که پیگیر موضوع انتقال محمد بلبلی به فولاد خوزستان است، به فارس گفت:اخبار منتشره مبنی بر باز شدن محدود پنجره نقل ‌و انتقالات فولاد یک تخلف آشکار از سوی فدراسیونی است که اجرای احکام خودش را بلد نیست.

بیات با تأکید بر این که در فوتبال روز دنیا بستن پنجره دارای فوریت است، افزود:مادامی ‌که استیناف حکم را تائید کرد فرض بر این است که باید در سایت فدراسیون پنجره نقل ‌و انتقال تیم بسته شود و این‌ که چند نفر از اهواز بیایند و رایزنی کنند دور زدن قانون و بی ‌احترامی به ارکان فدراسیون است.

بیات با اشاره به این که توافق ‌نامه را قبل از این جریان ‌ها با باشگاه فولاد نوشتیم که کار به اینجا نکشد، تصریح کرد:آقای آذری این توافق‌ نامه را خط‌ خطی کرده و گفتند بیات کاره ‌ای نیست! بعد که‌ پنجره بسته شد متوجه شد که بنده مالک تام‌ الاختیار باشگاه سپیدرود هستم.

مالک سپیدرود با بیان این که اگر آذری توافق‌ نامه را خط نمی ‌زد الان مشکلی وجود نداشت، گفت:تکلیف جریمه نقدی 50 میلیون تومانی فولاد و 9 میلیون تومانی که سپیدرود برای ثبت شکایت پرداخت کرده مشخص نیست! گویی ما مرتکب تخلف شده‌ ایم و فولاد طرف پیروز ماجراست.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code