همایش روز جهانی بدون خوردو و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه آزاد انزلی

همایش روز جهانی بدون خودرو و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی منطقه آزاد انزلی و همکاری هیات ورزشهای همگانی، هیات دوچرخه سواری و هیات پزشکی ورزشی استان گیلان صبح امروز در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان گیلان؛ در این همایش محمد رضا فروحی ،مسئول امور استان‌ها و مجلس فدراسیون، علیرضا زهری، رییس هیات ورزشهای همگانی استان گیلان، علیرضا نرگسی معاونت امور اجتماعی ،سلامت و ورزش و جوانان منطقه آزاد انزلی و مجید ناصری، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشور و تعدادی از دوچرخه سواران هیات دوچرخه سواری استان گیلان حضور داشتند.

مسئول امور استان‌ها و مجلس فدراسیون، در این‌ همایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فدراسیون ورزشهای همگانی از فعال ترین فدراسیون‌ها در ایام شیوع کرونا است و دراین ۲ماه گذشته بیش از ۱۰۰۰ برنامه را در سطح کشور اجرا کرد.

محمدرضا فروحی گفت: استان گیلان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه توسعه ورزش همگانی در کشور است و توانسته است شرایط بسیار خوبی را با همکاری منطقه آزاد انزلی ایجاد کند تا مردم در صحنه های ورزشی فعال و همراه با ورزش باشند.

 

درادامه فروحی ضمن تقدیر از همایش روز جهانی بدون خودرو افزود: از نکات قابل توجه مراسم امروز طرفداران زیاد این رشته در گیلان و همراهی خوب خانواده ها در این همایش بود .

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ورزش های همگانی ارتقا ورزش در خانواده‌ها است و امروز شاهد هستیم استان گیلان تا حد زیادی در این حوزه موفق است.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: امیدوارم این همت ها مداوم باشد و شاهد شکوفایی بیشتر ورزش همگانی در سطح استان گیلان و کشور باشیم تا سلامتی و نشاط اجتماعی را به شهروندان هدیه دهیم.

 

شایان ذکر است :در پایان همایش از تعدادی مدافعان سلامت (جامعه پزشکی و پرستاری) استان گیلان تجلیل و تقدیر شد.