3555732

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آستانه‌اشرفیه با اشاره به سقوط پل عابر پیاده در بخش نیاکو گفت: اولین لحظه سقوط این پل عابر پیاده تمامی اکیپ‌های راهداری در این محل حادثه حضورداشته و مسیر در حال باز شدن است.

گیل خبر/ حمیدرضا جعفرپور دقایقی پیش در آستانه‌اشرفیه با اشاره به سقوط پل عابر پیاده در بخش نیاکو این شهرستان اظهار کرد: دو ساعت پیش پل عابر پیاده نیاکو براثر برخورد ماشین سنگین تریلی سقوط کرده و براثر این سقوط ترافیکی در این مسیر ایجادشده و این مسئله در حال رفع شدن است.

وی با بیان اینکه تردد در یک لاین از جاده نیاکو به آستانه‌اشرفیه در حال انجام است، گفت: این پل عابر پیاده یکی از بزرگ‌ترین پل‌های عابر پیاده در این شهرستان بوده و طبیعتاً بعد از سقوط یک ترافیک سنگین ایجاد می‌شود ولی با کمک تیم‌های راهداری و راهنمایی رانندگی تردد در یک لاین از این مسیر به‌کندی در حال جریان است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستانه‌اشرفیه، از حضور کامل اکیپ‌های امدادی و راهداری برای بازگشایی مسیر آستانه به نیاکو خبر داد و افزود: از اولین لحظه سقوط این پل عابر پیاده تمامی اکیپ‌های راهداری در این محل حادثه حضورداشته و مسیر در حال باز شدن است ولی برای جابجایی پل باید از جرثقیل‌های بزرگ استفاده شود که خوشبختانه این مهم در حال انجام شدن است.

سیاوش غلامی، مدیرعامل هلال احمر گیلان در این باره در گفتگویی با بیان اینکه عصر امروز یک دستگاه تریلی با پل عابر پیاده در محور آستانه اشرفیه به لاهیجان منطقه نیاکو برخورد کرد، گفت: انحراف خودروی تریلی علت اصلی وقوع این حادثه بوده است.

غلامی با اشاره به مصدومین این حادثه، افزود: این حادثه ۲ مصدوم بر جای گذاشت که یک از مصدومین توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و دیگر مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در عملیات مذکور، ادامه داد: به علت نا امن بودن مسیر، عوامل امدادی با روشن کردن چراغ‌های گردان و برج نور سعی در تثبیت و ایمن سازی محیط دارند و عملیات مذکور همچنان کماکان ادامه دارد