آغاز عملیات اجرایی فاز نخست چهاربانده کردن مسیر خمام به ضیابر با حضور نوبخت

نماینده صومعه سرا در خانه ملت از اجرای عملیات فاز نخست چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر صومعه سرا باحضور معاون رییس جمهور خبرداد.

 

گیل خبر/ سید کاظم دلخوش در مراسم استقرار ماشین آلات و کارگاه احداث فاز اول پروژه چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر در نوخاله صومعه سرا گفت: این جاده یکی از جاده های مواصلاتی مهم مرکز استان به آستارا و آسیای میانه است که در حال حاضر خطرآفرین و پرحادثه می باشد.
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال گذشته برای چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر به طول ۵۰ کیلومتر کد اعتبارات ملی اختصاص داده شده بود.
سیدکاظم دلخوش با اشاره به پیگیری های چند ساله برای اجرای این پروژه افزود: برای اجرای فاز نخست این جاده از پیربازار به نوخاله صومعه‌ سرا ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.
وی گفت: اجرای عملیات فاز اول این طرح روز چهارشنبه با حضور دکتر نوبخت معاون رییس ‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز می شود.
استقرار کارگاه و ماشین آلات راهسازی جهت عملیات اجرای چهار خطه کردن محور پیربازار به ضیابر در فاز نخست به طول ٧ هزار و ۶٠٠ متر ظهر جمعه با حضور نماینده صومعه سرا، فرماندار این شهرستان، مدیر کل راه و شهرسازی گیلان و جمعی از مسئولان صورت گرفت.