دوستان عادل فردوسی پور خبر داده اند، عادل همزمان با آغاز لیگ بیستم، با برنامه نود نو دوباره به فوتبال ایران باز می گردد.


گیل خبر/ چندی پیش گفته شد عادل فردوسی پور قصد دارد با ساخت یک برنامه تخصصی فوتبالی در لیگ بیستم به فضای رسانه ای بازگردد اما جزییات و نام برنامه مشخص نبود. شنیده ها حاکی از آن است که فردوسی پور از فصل آینده لیگ برتر، با برنامه "نود نو" به تلویزیون اینترنتی می آید.

به گزارش طرفداری، عادل فردوسی پور نام برنامه ای که برای وی او دی ها می سازد را هم انتخاب کرده است. او قصد دارد با شروع لیگ بیستم برنامه ‌ای مشابه 90 را تولید و پخش کند و نام آن را برنامه نود نو گذاشته است. این برنامه از تلویزیون ‌های اینترنتی پخش خواهد شد.

صدای عادل روی تلفن همراه شما!
نکته جالب توجه، همزمانی برنامه عادل فردوسی پور با برنامه محمدحسین میثاقی است. همان طور که می دانید برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب ها روی آنتن شبکه سوم می رود و عادل هم قصد دارد برنامه نود نو را همزمان با این برنامه در تلویزیون های اینترنتی پخش کند. پیش از این عادل مردد بود فقط تهیه کننده این برنامه باشد، مثل ال کلاسیکو که خودش تهیه کننده بود و اجرا را به پژمان جمشیدی سپرد اما انگار حالا فردوسی پور تصمیم گرفته خودش برنامه را تهیه و اجرا کند. همچنین صدای عادل را هم به عنوان گزارشگر در لیگ بیستم از تلویزیون های اینترنتی خواهید شنید. عادل در حال آماده سازی مقدمات این کار است تا با قدرت به فضای رسانه ای برگردد این بار بیرون از تلویزیون و در تلویزیون های اینترنتی. اگر این قرارداد میان فردوسی پور و یک شبکه اینترنتی که خواهان پخش بازی های فوتبال با گزارش عادل فردوسی پور است، بسته شود شما می توانید لیگ برتر بیستم را با صدای عادل فردوسی پور روی گوشی تلفن همراه خود ببینید و بشنوید.

فوتبال 120 چه می شود؟
عادل فردوسی پور در حال حاضر تهیه کنندگی فوتبال 120 را در شبکه ورزش بر عهده دارد و معلوم نیست بعد از آغاز به کار نود نو چه سرنوشتی در انتظار برنامه فوتبال 120 خواهد بود. پیش از این شایعه شده بود اختلافاتی بین مدیران شبکه سه و شبکه ورزش بر سر همین برنامه وجود دارد. از آنجایی که خبر انتخاب نام نود نو برای برنامه اینترنتی فردوسی پور را دوستان رسانه ای عادل منتشر کردند، به نظر می رسد تصمیم عادل برای جدایی کامل از تلویزیون و ورود قدرتمند به عرصه وی او دی ها جدی است. حقیقت این است که عادل با خروج از شبکه ورزش چیزی را از دست نمی دهد اما شبکه ورزش با حذف احتمالی فوتبال 120 بخشی از مخاطبان خود را از دست خواهد داد. همان طور که شبکه سه با جلوگیری از پخش برنامه 90 دچار ریزش مخاطب شد. البته مدیران شبکه ورزش تعطیلی فوتبال 120 را تکذیب می کنند و از ادامه روند ساخت این برنامه با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و اجرای حمید محمدی خبر می دهند.

رقابت نود نو و فوتبال برتر، هر دوشنبه شب
برنامه فوتبال برتر در حالت عادی و بدون رقیب خاصی در ایران، دچار ریزش مخاطب شده بود. البته محمدحسین میثاقی این آمارها را قبول ندارد. درحالی که مرکز تحقیقات صدا و سیما هر ماه نتیجه افکارسنجی از مخاطبان تلویزیون را اعلام می کند و همچنان فوتبال برتر نتوانسته به جمع 10 برنامه برتر سیما راه یابد، میثاقی می گوید این آمارها عجیب و خنده دار است. میثاقی به یک نکته توجه ندارد که چون جایگزین عادل فردوسی پور شده، خیلی ها با این که بیننده برنامه او هستند، تماشای فوتبال برتر را انکار می کنند. بسیاری از اهالی فوتبال طبق عادت هر دوشنبه برنامه میثاقی را می بینند تا از رویدادهای فوتبال ایران عقب نمانند اما چون با نحوه کنار رفتن عادل فردوسی پور و مدیریت علی فروغی در شبکه سه مشکل دارند، ادعا می کنند بیننده برنامه میثاقی نیستند. حالا با آغاز پخش برنامه نود نو، اتفاق تازه ای برای فوتبال برتر رخ می دهد و دوستداران عادل که دلشان برای صدا و اجرای او تنگ شده، نود نو را برای تماشا انتخاب می کنند. دوشنبه شب ها باید منتظر رقابت داغ نود نو و فوتبال برتر باشیم. از اجرا مهم تر، رقابت در دعوت از مهمان به این برنامه است. مربیان و بازیکنان لیگ برتری برای حرف زدن کدام را انتخاب می کنند؟ عادل فردوسی پور در تلویزیون های اینترنتی یا محمدحسین میثاقی در شبکه سه تلویزیون؟ سرنوشت کارشناسان فوتبال برتر چه می شود؟ چه کسانی برای کارشناسی به برنامه عادل می روند؟ آنهایی که نود نو را به فوتبال برتر ترجیح بدهند، بعدها به برنامه های ورزشی تلویزیون دعوت می شوند؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code