مسی و درخواست جدایی رایگان از بارسلونا+عکس

مسی در نامه ای که به باشگاه زده به صراحت با اشاره به بندی از قراردادش اعلام کرده است که می خواهد به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود.

گیل خبر/  به گزارش همشهری آنلاین، دیروز خبر جدایی مسی به جنجالی ترین خبر فوتبالی دنیا تبدیل شد. موضوعی که باشگاه بارسلونا را در استانه بحرانی بزرگ قرار داده است. گفته می‌شد مسی با ارسال ایمیلی به باشگاه خواسته تا طبق شرایط مد نظرش از این باشگاه جدا شود. حالا از ایمیلی که به باشگاه زده رونمایی شده است.

در نامه مسی آمده

«از طریق این نامه، من لیونل آندرس مسی کوچیتی با شماره ملی (نامعلوم) این نامه را در مورد تعیین شرایط قرارداد کاری خود با باشگاه مذکور ارسال می کنم که بر اساس بند 24 به من اجازه می دهد تا قدرت کافی را (برای جدایی به صورت رایگان) داشته باشم.

از همه فرصت هایی که برای پیشرفت از نظر شخصی و آماده سازی حرفه ای در این دوره کاری به من داده شد، تشکر می کنم. این یادگیری ها به من کمک داد تا شخصیت انسانی و فنی (فوتبالی) خود را شکل بدهم اما به خاطر مسائل شخصی (نامعلوم) این تصمیم مشکل را گرفتم و امیدوارم که مدیران باشگاه واکنش مناسبی نسبت به آن داشته باشند.»

مسی در نامه ای که به باشگاه زده به صراحت با اشاره به بندی از قراردادش اعلام کرده است که می خواهد به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود. او همچنین از فرصت هایی که باشگاه کاتالان در اختیارش قرار داده تشکر کرده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code