با شروع هفته دولت؛
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۱۵:۰۴ چاپ
آبفا 1

گیل خبر/ سرویس استانی: در هفته دولت ما شاهد بهره برداری از پروژه های مختلفی هستیم که توسط سازمان ها و نهادهای دولتی اعلام شده است. قبل از بهره برداری این برنامه ها مسئولان مربوطه آمار و ارقام پروژه های هفته دولت را اعلام می کنند که تقریبا همیشه بیشتر از سال پیش گزارش می شود. البته در مورد کم و کیف پروژه های هفته دولت انتقاداتی همیشه مطرح است که در جای خود قابل بررسی است. با این حال ما شاهد آن هستیم که بعضی سازمان ها و نهادها پروژه های خود را با میزان اعتباری اعلام می کنند که در نوع خود غیرقابل باور است.

به طور مثال مدیرعامل آبفای گیلان با حضور در برنامه رادیویی "شهر ما" از افتتاح 32 پروژه به ارزش 195 میلیارد تومان خبر داده است و روابط عمومی این شرکت نیز آن را در صفحه پرتال رسمی خود قرار داده است. ( اینجا را بخوانید)

این در حالی است که سال گذشته همین مدیرعامل آبفای گیلان اعلام کرده بود 33 پروژه این شرکت در سطح استان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان افتتاح شد. (اینجا بخوانید)

 

 

 این که در این یک سال اخیر  چه اتفاقی افتاده که شاهد چنین افزایش اعتباری هستیم باید از خود مدیریت این شرکت بپرسیم. حتی اگر اعتبارات روستایی و شهری را نیز جمع کنیم باز هم 195 میلیارد تومان عدد بزرگی است که در مخیله کسی نمیگنجد.

البته چند روز پیش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در گفتگو با ایرنا از افتتاح و بهره برداری 31 پروژه آب و فاضلاب در استان با اعتباری بالغ بر 27.5 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داده بود.(اینجا را بخوانید)

این که حالا در مصاحبه با رادیو حرف ایشان تغییر کرده یا ناشی از بی اطلاعی بوده و یا ضعف روابط عمومی این شرکت! شاید هم آقای حسینی خواسته اند آماری ارائه دهند که همه را انگشت به دهان کنند!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code